دیابت با کراتینین 2.7 به چه معناست و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 2.7 به چه معناست و چگونه آن را درمان

من دیابت به مدت 25 سال، پزشکان اخیرا دریافته است که سطح کراتینین من است در 2.7 چه معنایی دارد و چه نوع درمان را باید برای در این زمان بروید؟

در درمانگاه، کراتینین 2.7 بدان معنی است که بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است. معمولا، پزشکان Hormonotherapy به بیمار توصیه خواهد کرد. با کمک از این درمان، این بیماری را می توان کنترل و یا تاخیر در یک دوره. اما هنگامی که شما آن را متوقف کند و یا کاهش می کند از آن، این بیماری آسان به عود است. چه چیزی بیشتر، شرایط طولانی از هورمون اعمال خواهد شد ایمنی را کاهش داده و به برخی از عوارض جانبی دیگر.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا و بدون هیچ عارضه را کاهش می دهد. به عنوان یک درمان جایگزین Hormonotherapy، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح کراتینین بالا توسط بهبود عملکرد کلیه را کاهش دهد. همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینین بالا توسط کلیه ها اختلال ناشی، بنابراین با کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا و سایر علایم ناشی از اختلال کلیه ها خواهد شد به تدریج به حالت عادی بازگشت. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و می خواهند بدانند که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، تمام اطلاعات ما شما را بدون پرداخت هزینه است. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

با توجه به وضعیت بیمار، سطح کراتینین بالا است از دیابت ایجاد می شود، بنابراین کنترل این بیماری اصلی است نیز بسیار مهم است. با این تفاوت که، به یاد داشته باشید به یک برنامه رژیم غذایی مناسب، این است که در درمان این بیماری موثر است. اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا و یا درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، سطح کراتینین بالا، دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: